Jsem proti bodovému systému

10.5.2008 19:00

Nabídka půjčky

26.9.2018 21:43 vložil Mike  IP: 185.246.210.200

Potřebuješ půjčku? eazysharkloan247@gmail.com Jedná se o registrovanou a certifikovanou úvěrovou společnost, garantovanou a vládou certifikovanou, provozujeme mezinárodní úvěrovou společnost v různých zemích a poskytujeme půjčky jednotlivcům, firmám, provozovnám, podnikatelským organizacím a lidem všeho druhu zeměkoule. Potřebujete půjčku za jakýmkoli účelem? Jste ve finančním problému Potřebujete finanční řešení Eazy Shark půjčka společnost s ručením omezeným je řešením všech vašich finančních problémů, naše půjčky jsou snadné, levné a rychlé. Kontaktujte nás ještě dnes, abyste požádali o půjčku, můžeme Vám zajistit půjčku, která bude vyhovovat vašemu rozpočtu pouze s úrokovou sazbou 2,5%. zájemci by se měli obrátit na nás prostřednictvím e-mailu: (eazysharkloan247@gmail.com) nebo navštivte naše webové stránky: http://gulf-loans.intelbis.com/

Reaguj


Psychotesty

3.10.2013 23:06 vložil Test  IP: 78.24.8.42

www.psychotesty-pro-ridice-praha.cz

Reaguj


existuje nějaké sdružení proti bodovému systému?

13.9.2013 09:43 vložil Jakub  IP: 78.80.36.245

Zdravím všechny,

ten stupidní nefunkční a neprogresivní bodový systém je nezbytné zrušit. K ničemu nevede, bezpečnost se nezvýšila, počet nehod a zranění taky nijak neklesá a to má jeden z nejpřísnějších bodových systémů vůbec. Jako dávno vybodovaný už sám sobě nepomůžu, ale myslím si, že třeba postavit se tvrdě proti bodovému systému (v podobně v jaké se uplatňuje v ČR) a pomoc tak těm, kteří zatím vybodovaní nejsou. Ten počet vybodovaných řidičů je naprosto šilený a statisticky anomální. Taky jsem nikdy nikomu za volantem neublížil ani nezpůsobil žádnou škodu, dle knihy jízd jsem ročně služební vozidlem najezdil přes 80 000 km a za 5 let jsem spáchal 7 přestupků drobnějšího charakteru. Ve finále to bylo 12 bodů a totální rozvrat života. Zákonodárce si bohužel při tvorbě bodového systému absolutně neuvědomil, jak tvrdý dopad může mít vybodování pro jinak celkem slušného člověka, který se omylem projel po dálnici 142 Km/hod nebo neměl zapnutá světla v srpnu v pravé poledne. Jen dva příklady za všechny - 1) jsem rozvedený a bývalá žena se dcerou odstěhovala 300 km daleko, na to má ze zákona právo a já zase povinnost a hlavně chtíč se s dcerou každý víkend scházet a brát si ji od pátku do neděle k sobě. Každá jedna cesta trvá 7 hodin vlakem a stojí cca 500 Kč, bohužel. 2) Půl roku před vybodováním jsem si pořídil bydlení částečně na úvěr, vzhledem k tomu, že jsem přišel o práci, splácím bance v průměru s měsíčním zpožděním, řeším to brigádami a podobně, protože na "pracáku" mi řekli, že mi nepomůžou a práci jsem bez řidičáku taky nesehnal. Mé zpoždění vede k tomu, že mi doma zvoní nejčastěji o víkendech večer, divní chlápci z inkasní agentury (kterou si objednala Česká spořitelna), kteří se představují jako exekutoři, i když jimi nejsou a neustále mi nenápadně vyhrožují. Podle mě je opravdu nezbytné ten systém zrušit nebo změnit, takže pokud víte o nějakém sdružení či občanské iniciativě, která by se tímto opravdu aktivně zabývala, prosím vás o kontakt.
Předem děkuji
Jakub

Reaguj


Re: existuje nějaké sdružení proti bodovému systému?

28.5.2015 22:55 vložil Jaroslav Rech  IP: 89.102.53.126

Bodový systém je samozřejmě nesmysl, který nemá účinnost na piráty silnic, kteří si k luxusnímu vozu koupí antiradar za 35.000 s 99% účinností.
České silnice jsou v dezolátním stavu. Policie na těchto nebezpečných úsecích klasicky nic nedělá. Pokud je ale možnost jak někoho slušného připravit o peníze, je velice aktivní. Například překročení rychlosti v obci. Pokud někdo najede jako já 5000km za měsíc, snaží se jezdit opatrně, nicméně u moderního vozu zvýšit rychlost z 50 na 70km/h je víceméně za okamžik. Pokud je krásné bezpečné a přehledné místo někde na konci vesnice, najdeme tam policajta s radarem, pokud nemáme kde zaparkovat ani v okruhu 3 kilometrů (Plzeň, Praha apd.) budďte si jistí, že i za 5 minut vyložení zboží vás začne policie šikanovat. D1 již téměř zkolabovala, ale policie na ní nevidíte, 3-4 hodinové zácpy a bordel, který tam dělají kamiony policie neřeší. Z Chebu do Českých Budějovic jezdím nyní 5 hodin, neboť jeden most se opravuje tak půl roku a že jich tam je! Policie dopravu neřídí. Zapomenuté značky ukončení rychlosti a můžeme pokračovat. Když se potom vracíte domů, ráno vstáváte ve 04:00 hodin a k večeru měří na konci vsi 50 tak se za chvíli vybodujete a skončíte na pracáku. Policajti mají své policejní hlavy a asi nemají buňky na to, aby toto pochopili. Je tedy na místě založit občanské združení a stejně tak jako byla zlikvidovaná Česká kancelář pojistitelů, která lidi přiváděla k zoufalství, je zapotřebí zrušit i tuto kravinu, stejně jako svícení ve dne, stavění stovek kruhových objezdů na nicl. Nic z toho co naši páni ministři a parlament navrhuje nepřispívá ke zvýšení bezpečnosti. Až budeme mít tak dobrou silniční a dálniční síť jako v Německu a bude všude inteligentní a ne prasoidní značení, potom se nehodovost sníží velice rychle a žádný bodový systém, který není nic jiného než loby kámošů policajtů a autoškol toto nikdy neovlivnil a nikdy neovlivní.
Jaroslav Rech
Tel. 773 229 898

Reaguj


hloupě nespravedlivé

15.8.2013 12:31 vložil Martin Kroupa  IP: 85.71.141.147

My daňoví poplatníci jsme vlastně zřizovatelem policie, z nějakého důvodu si je platíme a kupujeme jim radary. Kdyby měřili tam, kde by to bylo zatraceně potřeba, nikdy bych žádný bod nedostal. Jezdím podle citu a svědomí a mezi cukrárnou a základní školou pojedu čtyřicet i kdyby tam byla povolená stovka.
Chycen jsem ale byl vždy stovky metrů od prvních chodníků či domů, mezi svodidly, u dvoumetrových továrních plotů a podobně - leč v katastru obce.
Policie netrestá v okamžiku, kdy to situace vyžaduje, ale kdykoli to umožňuje. Vracení bodů - to je vyslovená lahůdka! Spácháte-li dvoubodový přestupek každých 364 dní, jste za šest let ze hry a pokud se tím živíte, budete mít za poslední čtyři roky spolehlivě žaludeční vředy. Proč by nemohly čtyři body naskočit k prvímu lednu..... To by to musel vymyslet člověk.

Reaguj


Re: hloupě nespravedlivé

8.10.2014 11:35 vložil Milda  IP: 89.111.73.141

Já přišl o papíry na 1/5 roku za 0,24 promile, body mám všechny, ty mi nevzali. Je to asi dostatečný poučení, dělat pak ještě psychotesty, lékařský potvrzení. Já toho zase tolik nenajezdím, ale lituji těch, co jsou tomuto riziku denodenně vystaveni. Jde o to, že v týhle zemi na nátlak všelijakých lobbistů se stále něco přitvrzuje s tím, že to přinese pozitivní výsledek. Páni poslanci odklepnou cokoli, to je nebolí, ale až se pak dostanou se svou imunitou do problémů tak se diví...

Reaguj


je sance dostat ridicak zpet driv nez za rok?

15.10.2012 15:27 vložil josef  IP: 37.188.230.188

mate nekdo zkusenost,jestli je sance dostat ridicak zpet driv nez za rok?jsem ridic z povolani a ted jsem v hajzlu a pritom to mam vsechno za pasy.a kdyz jezdite po adresach a vystupujete z auta kazdych 100 metru,tak je docela hovadina davat si pasy.mame nejblbejsi zakony na svete

Reaguj


Re: je sance dostat ridicak zpet driv nez za rok?

10.1.2013 15:23 vložil dopravniprestupek.cz  IP: 94.113.72.100

Ne není, jelikož se jedná o nový institut pozbytí řidičského oprávnění a nikoliv sankce zákaz činnosti, kde si můžete po polovině požádat o prominutí zbytku zákazu řízení.

Reaguj


Re: Re: je sance dostat ridicak zpet driv nez za rok?

14.2.2013 14:43 vložil Vašek  IP: 90.179.15.111

Pro mně je tento zákon diskriminační,protože každý kořala si může po půl roce zažádat o vrácení ř.p a u vybodování to nejde. Naši zákonodárci jsou asi všichni spiťaři tak se chrání.

Reaguj


pokutujou jen chlapy žensky to maj jinak

15.7.2011 10:36 vložil pavel  IP: 109.183.174.251

přišel sem kuli par 60kmh při vyjezdu z obce o papíry jednou sem dokonce zabranil kolizi a měl sem to za 2500 a 4 body,nepiji mam řidičak 17 let bez nehody.jsem tesař bez auta sem v hajzlu.ženy pokutam unikaji diky tomu že dokažou toho blba ukecat tim ksichtem.jak je možny že u policie je takova pakaž co jezdí na obed z houkačkou.likvidujou nas aby se mohli papalaši líp mít,udelejme pochod za zrušení bodoveho systemu a vraceni odebranych řp za mírnou rychlost nebot timto zpusobem budou řídit jen ženy.policie se nebudem bat!!!!!!!!! VIVA LA REVOLUCION

Reaguj


Re: pokutujou jen chlapy žensky to maj jinak

20.10.2011 19:58 vložil Vojta  IP: 217.170.97.65

Mám poslední bod a skoro jsem přestal jezdit... Před měsícem mi sebrali 5 bodů a uznávám, že to byla moje chyba. Čekám u krajnice a přemýšlím, jakej jsem blbec a maník v uniformě přijde a řekne, to máte za 5 a 2,5 tisíce nebo s tím něco uděláme? Nepochopil jsem. Podepsal bločky a jel domů. Ani jsem netušil, že mi zbývá jen jeden. Proč to píšu? Podle mě celý bodový systém stojí za h...o. Nevychová z nás lepší řidiče. Já mám jen jeden bod a příslušník nemá prachy z úplatku pro starou na vánoce.

Reaguj


Re: pokutujou jen chlapy žensky to maj jinak

2.11.2011 03:16 vložil Antibod  IP: 77.87.232.69

Taky podepisujte!!!!

http://www.antibodovysystem.cz/podepsat-petici.p1.html

Reaguj


pokutujou jen chlapy žensky to maj jinak

24.5.2015 18:55 vložil Zdenek  IP: 212.80.67.130

Bodový systém mohl vymyslet jedině: sváteční jezdec, ženská,nebo veřejný činitel, kterého vozí řidič. Dávejte vyšší pokuty a neobtěžujte lidi, kteří se řízením živí. Naopak neživte lidi v kancelářích, převážně rodinných příslušníků tímto hloupým systémem.
Kromě toho zamrzí každá výše pokuty ale pouze běžného člověka. Pokuty se mají odvíjet od platů jednotlivce či zisků. jako v Německu. Je rozdíl jezdit v levném autě s platem 12000 hrubého anebo podnikatel v Audi s platem 1000000.

Reaguj


Co ti policajti vlastně dělají?

3.3.2011 10:17 vložil gogol  IP: 88.101.221.203

Tak jsem dostal papíry zpět a jezdím podle přepisů. Je až s podivem, že si připadám jako překážka na pozemní komunikaci. Kolem mne se míhají luxusní vozy jejihž registrační značku nelze přečíst, protože jsou tak rychlí, že to nestihnu. A jelikož jezdím opravdu podle předpisu, tak mne předjíždějí i nákladní vozidla. Připadám si, že kontrola vozidel jaksi skončila u mne a pak se na to soudruzi vykašlali. Jinak si to neumím vysvětlit. A to nemluvím o korupci na silnicích.

Reaguj


ZMĚNME BODOVÝ SYSTEM !!!!!

4.11.2009 18:29 vložil Erik  IP: 88.102.8.246

Nepomůže zde nadávat policajtům, ty dohližejí na plnení zákonu.Podte všichni sepsat petici proti nedokonalému bodovému zákonu a demonstrovat za zmenu bodového systému !!!!

Reaguj


Re: ZMĚNME BODOVÝ SYSTEM !!!!!

4.11.2009 19:40 vložil standa  IP: 89.24.106.234

Nemá žádný význam demonstrovat proti bodovému systému. Stačí jen odbourat překážky jako je negramotnost poslanců. Stačilo by je snad poslat do první třídy ZŠ, aby si mohly přečíst co vlastně schvalují. Jinak mě osobně český bodový systém také vadí, bodový systém by měl člověka motivovat a ne ho k smrti vyděsit a vynervovat. Nejvíc mě ale štve, soukromník který má známého poslance si chce napakovat kapsy, tak se to dá do silničního zákona. Viz.: poligon v Mostu, vážení kamionů, školení řidičů z povolání, které trvá 180 hodin a je plné zajímavostí, které má znát spíš ředitel logistické firmy a další nesmysly.

Reaguj


Re: ZMĚNME BODOVÝ SYSTEM !!!!! Češi = peciválové?

13.1.2010 23:29 vložil Vasek  IP: 88.102.17.34

Souhlasim a podepíši... Nadávání, ale podporuji, jednak se tím mnoho lidí alespoň trochu odreaguje, ale hlavně policisté musí dohlížet na plnění a ne šikanovat a mezi tím je rozdíl. Dohlížím na rychlost vozidel, kde opravdu rychlost ohrožuje = dohlížení, dohlížím na rychlost vozidel 10m za značkou obce = šikanování... dohlížím na to zda řidiči používají směrové světla před výjezdem z kruhového objezdu = dohlížení, dohlížím na to, zdařidič za krásného slunečního dne svítí = šikanování...a oni to neumí vyhodnotit a popřípadě správně ohodnotit? Není někde napsáno, že se dá přestupek řešit domluvou?? Půjdu i na demonstraci, schválně jak hodně jsou češi peciválové, co si nechají vše líbit

Reaguj


Re: Re: ZMĚNME BODOVÝ SYSTEM !!!!! Češi = peciválové?

1.3.2010 13:33 vložil Vláďa  IP: 193.165.74.173

Svatá pravda, u policie je bohužel zaměstnána spousta lidí, kteří jsou zakomplexováni a díky uniformě a postu veřejnéh činitele demonstrují svou moc...Byl by zde na místě mnohem přísnější výběr nových policistů přísnější psychotesty.Takto si policie přirozenou autoritu nikdy nevybuduje a bude stále objektem nadávání a zesměšňování typu:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Buzerovat a mlátit\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Reaguj


Re: Re: Re: ZMĚNME BODOVÝ SYSTEM !!!!! Češi = peciválové?

16.9.2010 09:13 vložil gogol  IP: 88.101.221.203

Svatá pravda

Reaguj


Re: ZMĚNME BODOVÝ SYSTEM !!!!!

28.1.2011 13:51 vložil gogol  IP: 88.101.221.203

Nadávat policajtům budu, protože mám s nima špatné zkušenosti. Jejich lstivost, jak postavit radar tam kde řidiči povolí uzdu, ale na useku, kde není ohroženy bezpečnost, je neskutečná. A když už došlo na porušení z jejich strany tak to prodlužují a ve spojení se soudy, je to na rok a více. Nikdy jsem je neviděl měřit u škol a nemocnic. To nejsou policajti, ale sběrači pokut. Takže je nemám rád.

Reaguj


Re: Re: ZMĚNME BODOVÝ SYSTEM !!!!!

30.8.2011 11:15 vložil martina  IP: 89.24.158.232

To ničemu nepomůže,slušný člověk přijde o papíry kvůli hloupostem a co zabijí a jsou ožralý to je ok,6měsíců a může zas...takže ode dneška začnu chlastat a jezdit podle max povolené rychlosti,když zabiju tak je to očividně lepší jak nemít rožlá světla! A najezdím toho víc než když pojedu slušně bez pásů! Na silnici mezi Brnem a Znojmem jezdí téměř všichni jak hovada, silnice je v katastrofálním stavu a z 90% doporučuji jezdit po krajnici neboť ze dvou pruhů si tam závodníci dělají 3 a více, ale policie která stojí na benzince na to nic neřekne, vše je v pohodě...na křižovatce si klidně předjeď a ještě ještě ji projeď celou v protisměru...nic nevidíme neslyšíme,ani Babičku sme nečetli...to je pomáhat a chránit!!! A když už je někdo poprosí jestli by jim nepomohli nahodit auto přes startovací kabely tak Vás odpálkují se slovy nemůžeme sme ve službě! Kurvy! Je to stejná pakáž jak politici...Nehleďe na to, že městské úřady odbor dopravy vám přímo doporučují jestli nechcete být vybodovaní domluvit se nějk s policisty na místě...proto mají tolik vrstev oblečení s tolika kapsami...dost dobrý...

Reaguj


Re: ZMĚNME BODOVÝ SYSTEM !!!!!

1.10.2018 00:30 vložil Zdeněk  IP: 46.13.148.195

Je mi z toho trochu smutno, jak se nám to zvrtlo. Kde se bere u našich zákonodárců ta nenávist vůči slušným lidem. Proč jsou kriminalizováni a následně likvidováni šlušní lidé. Vždyď rychlá jízda sama o sobě nikomu neublížila. Vždy ubližuje nebezpečná jízda. Jinými slovy pokud jedzdím 40 let bez problému a chytnou mě za rychlou jízdu tak je zřejmé že nikomu neubližuju a případný policajt by mně měl upozornit na rychlou jízdu, kouknout do mého čistého registru a poděkovat mně že jezdím bez nehod. Možná to bude znít trochu nezvykle, ale stojím si za tím.
Rychlá jízda totiž není ten zásadní problém - problém je případná havárie a to je veliký rozdíl. Časem by se totiž mohlo stát, že dostanu pokutu za to že nesu v ruce klacek, protože ten klacek představuje určitý potenciál že někoho zraním, nebo dokonce zabiju. Nenapadlo mě jiné přirovnání, ale myslím si že to sedí. Překročit rychlost totiž můžu taky proto, že jsem se zamyslel a řešil nějaký životní problém, nebo jsem dojížďěl do nějaké obce za kamionem, který mi zakryl značku obce, nebo se mi stává že je několik obcí za sebou a já ztratím přehled jestli jsem nebo nejsem v obci ... a pod.
ZNOVU OPAKUJI, ŽE ZÁKONODÁRCI PRAVDĚPODOBNĚ NENÁVIDÍ SLUŠNÉ LIDI - vysvětlím: kdyby totiž měl bodový systém výchovný efekt, tak by bylo logické když přijdu o body tak se to dozvím OKAMŽITĚ formou SMS a budu mít on-line přístup ke svému bodovému skóre ze svého počítače, nebo mobilu. Pak bych si dal pozor abych nepřišel o zbytek bodů. Jenomže "systém" škodolibě čeká až to dojde do konce.
Jak by to vypadalo ve škole, kdyby učitel podobným způsobem hodnotil žáky, kteří by dostali jednu známku až na konci roku - jaká by byla jejich motivace a co bychom z nich tímto způsobem vychovali. Asi by to byli grázlové, kteří by nedokončli ani základní školu.
A to ještě chtějí přitvrdit. Představme si zase ten model školy, kdy je na slabšího žáka vytvořen ještě větší tlak a učitel ho nenechá nadechnout ..... pravděpodobně mu zkazí celý život.
PRO NAŠE ZÁKONODÁRCE. Prosím vytvořte takové zákony, aby s námi bylo zacházeno jako s lidmi. Moc děkuji


Reaguj


Likvidace života a rodiny

3.11.2009 15:36 vložil VVN  IP: 62.84.154.118

Také jsem přišel o ŘP - body sečteny od roku 2007 až do 2009, nějaká rychlost - nic strrašnýho 65 km na 50 km, mobil...sečteno, podtrženo 12 bodů a nepomůže vůbec nic. Jsem na řízení životně závislý, bez ŘP přijdu o dobře placenou práci, nemám na splátky hypotéky a další půjčky, čerstvě jsme se s rodinou nastěhovali do nového domu, který splácím... nikomu tu hrůzu nepřeji. Nejde o trest pro mne jako osobu, která nezavinila za 30 let ježdění jedinou nehodu, kromě standardních přestupků, kterých každý šofér co jezdí každý den stovky km určuitě časem několik udělá - ale jde o likvidaci života celé mé rodiny. Má práce je od domu 150 km - není kdo by mne tam vozil, kdo by za mne jezdil na služebky atd. nemluvím o tom, že ve vesnici kde bvydlím, není obchod a nic - železnice, všude jen autem. Toto měli na mysli naši zákonodárci...za přestupky mne to jistě mrzí, byl bych ochoten uhradit pokuty, ale takto mne a moji rodinu čeká likvidace. Jsem na zbláznění...A stát se to může komukoliv...Bože můj - ochraňuj nás od našich zákonodárců...

Reaguj


Re: Likvidace života a rodiny

4.11.2009 18:12 vložil Erik  IP: 88.102.8.246

Už 2 měsíce jsem také bez ŘP, Auto jsem denně potřeboval při práci a také dokonce vozim matku se ZTP.Také již v březnu 2007 jsem během jedného dne nachytal na stejném míste na Jižní spojce 8 bodu na místě, kde je okruh již jak dálnice, nebyldí tam lidi, nehrozí žadné nebezpeči a hlavne nikdo tam předepsanou rychlost očividne ani nedodržuje jelikož by brzdil plynulý provoz. a jelikož, jsem kritickým místem místo 80 km/h jel 92 nekdy až 100 km/h.
Je mi 50 let, jezdím 30 let a jezdim opatrne předvídavě až moc a neměl jsem žádnou dopravní nehodu a najezdil jsem za ty léta hodně km (ročne jen svým autem 50tis km)

Reaguj


Likvidace života a rodiny=Sraby nic jiného neumí :

8.1.2010 14:57 vložil Vasek  IP: 194.213.41.2

Plně s Vámi souhlasím, policie si udělala hnízdo cca.200m od mého bydliště. Projíždím takm min. 2 denně (nemohu jinak). Zhruba každý týden mě zastaví a kontrolují a takhle to trvá už dva roky. Za tu dobu už mám 6 bodů, většinu za drobnosti, jako pásy. Nebo povinnost svícení, který je stejně k ničemu, zabijí motorkáře (nejsou vidět) a spaluje emise, za co všichni platíme palivo a exhalacemi nám akorát následně ničí zdraví. Jak tak uvažuji asi se těch bodů jen tak nezbavím, protože vydržet rok bez jediného bodu při tak častých kontrolách je snad nemožné. Jezdím 21 let, ale pokud někdo něco neudělá budu také za chvíli bez papírů ... nevíte kdo toto všechno vymyslel, myslím, že by se mělo začít trestat.... nebo se budu muset přestěhovat třeba do Německa, tam nemusí za bílého slunečného dne svítit, aby byli vidět... :-)
A jestli si někdo myslí, že se naše policie změní a začne měřit opravdu tam, kde by to bylo třeba, nebo začne chytat lumpy, kteří opravdu dělají v autech bordel, nebo jezdí v parcích na 4kolkách , tak se plete, jsou to sraby a na ně si totiž netroufnou....
Ps. pokud budete pořizovat nové bydlení, zjistite, zda máte možnost zvolit trasu, tak abyste nemuseli každý den, přes ty kteří vás chrání a pomáhájí, jinak vám za chvíli zlikvidují celý váš klidný život a možná i rodinný krb...

Reaguj


Re: Likvidace života a rodiny

5.2.2010 14:10 vložil Liliput  IP: 90.176.16.210

Koho tohle zajímá? Teror padesátých let je proti tomuto systému slabým odvarem.

Reaguj


Re: Re: Likvidace života a rodiny

21.2.2010 23:27 vložil overkill  IP: 94.113.165.21

S ohrožením základního fungování rodiny plně souhlasím. Podnikám v oblasti distribuce cukrovinek, tzn.že denně objedu cca 25 míst=10hodin za volantem denně(obchody,bufety,kiosky,školy), takže o body lze přijít velmi rychle-např.mám -li provozovny cca 30m od sebe a mezi nimi je dobře ukrytý policista (nemám na tuto vzdálenost zapnutý pás!!),na výpadovce mezi zástavbou a značkou konec obce mě naměří 60km/h a další \\\\\\\\\\\\\\\"vražedné\\\\\\\\\\\\\\\" přestupky při každodenním rozvozu,které se podaří spáchat před uplynutím jednoho roku od posledního přestupku,kdy by se mohly odečíst 4body a kdy se naopak načtou nové.Souhlasím ale s bodovým systémem-ale ať postihuje opravdový piráty a ne slušný lidi.Existuje snad jiný povolání, kde na Vás pořád číhá schovaná kontrola a kde máte strach a jste často vystresováni?A to mě ještě v pěších zónách kontroluje Městská policie a na dálnicích odstavují celníci. Čekám ještě přidělení pravomocí myslivcům,rybářům a železničářům a jiným mužům v uniformách.Toto je fenomén všech postkomunistických zemí.

Reaguj


Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

29.3.2010 19:23 vložil kylich.vladimir  IP: 213.180.53.50

Naprostá pravda,plně s vámi souhlasím.Toto se přesně stalo synovi,který se živí též jako rozvozce zásilek,80 míst za den a všude číhají naši zdatní pomahači a chrániči a ještě lepší měštští policisté.Tak že se syn vybodovál,nikde žádné dovolání,přišel o zaměstnání,nemuže splácet pujčku,nemá na nájem,totální likvidace jednoho schopného člověka.I já jsem řidič s povolání,denně najezdím stovky kilometru po celé Evropě,ale štve me to jak se u nás chovají zahraniční řidiči např..Turci,Madaři,Bulhaři atd.jich si policisté nevšímají a též náš slavný bodový systém na ně neplatí.Líbí se mě připomínka pana Humla,který poukazuje na bodový systém v Německu,kde to funguje správně,po dosažení 10ti bodu,státní uředník upozorní obsílkou dotyčného řidiče na stav jeho bodového konta.Nechápu,proč u nás nemuže uředník placený z našich daní toto udělat také,každý mobilní operátor vás upozorní na stav nízkého kreditu a takhle závážnou věc snad u nás nemuže někdo vymyslet???Nemám slov!!

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

14.4.2016 14:30 vložil Karel Šeller  IP: 94.112.246.134

Zásadní problém bodového systému je v principu rovného zacházení. Přijít o řidičák díky relativně drobným přestupkům lze snadno. Nebo například 2x pojedu na červenou a je hotovo. Na druhé straně - pojedu na červenou 4x a zaviním čtyři dopravní nehody, které budou "vyřízeny" Záznamem o dopravní nehodě. Budu dále bez bodů i libovolného postihu! To přeci nemůže nikdo myslet vážně. A navíc nehoda na "záznam", kdy o viníkovi rozhoduje pojišťovna je totální nesmysl. O viníkovi může rozhodovat pouze soud nebo správní orgán. Jsme kocourkov.

Reaguj


Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

29.3.2010 19:24 vložil kylich.vladimir  IP: 213.180.53.50

Naprostá pravda,plně s vámi souhlasím.Toto se přesně stalo synovi,který se živí též jako rozvozce zásilek,80 míst za den a všude číhají naši zdatní pomahači a chrániči a ještě lepší měštští policisté.Tak že se syn vybodovál,nikde žádné dovolání,přišel o zaměstnání,nemuže splácet pujčku,nemá na nájem,totální likvidace jednoho schopného člověka.I já jsem řidič s povolání,denně najezdím stovky kilometru po celé Evropě,ale štve me to jak se u nás chovají zahraniční řidiči např..Turci,Madaři,Bulhaři atd.jich si policisté nevšímají a též náš slavný bodový systém na ně neplatí.Líbí se mě připomínka pana Humla,který poukazuje na bodový systém v Německu,kde to funguje správně,po dosažení 10ti bodu,státní uředník upozorní obsílkou dotyčného řidiče na stav jeho bodového konta.Nechápu,proč u nás nemuže uředník placený z našich daní toto udělat také,každý mobilní operátor vás upozorní na stav nízkého kreditu a takhle závážnou věc snad u nás nemuže někdo vymyslet???Nemám slov!!

Reaguj


Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

24.7.2010 23:58 vložil Marta  IP: 89.190.52.2

Stačí jezdit podle předpisů, ne??Jestli to neumíte, je správné že nemáte řidičák.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

10.8.2010 21:40 vložil Jarda  IP: 78.102.236.132

Paní Marto,taky jezdím podle předpisů,alespoň se snažím,ale už jsem v jiné diskuzi psal...chytli mě na 30,téměř na polní cestě,jel jsem 46km/h.Takže za 1000,-Kč a 2 body...Jsem podle vás pirát a potencionální vrah silnic???Můžu vám tak akorát říct,že teď jsem pro okolí daleko nebezpečnější,protože si teď všímám a hlídám svůj rychloměr daleko víc,než to co se na silnici opravdu děje...Takže komu tahle pokuta prospěla z výchovného hlediska víc....A další,jel jsem minulý týden z dovolené z moravy a na D1 bylo omezení na 60km/h..kdybych nepřidal,tak mě kamion smetl jak smetí z lopaty...a já přesto chtěl jet 60...Přeji Vám,až pojedete na 30,nebo třeba v obytných zónách kde je třeba 20km/h aby vás chytli,protože ty debilové tam můžou být...a věřte,budou!!!!!!!!Jsem pak zvědat,co jim budete povídat....:-))))

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

3.9.2010 22:23 vložil gogol  IP: 88.101.221.203

Je vidět, že jste člověk, který odsuzuje lidi hned po vyřčení ortelu. Takových lidí bylo ve středověku mnoho, ale je omlouvá nedostupnost vzdělání. U Vás je asi nedostupnost sounáležitosti a trochu pokory. Až se Vám něco podobného stane, a nepřeji Vám to, tak uvidíme, jak na to zareaguje veřejnost. A i když jste nedokonalý, tak se budou ozývat klasy o tom že si za to můžete sám a kdyby jste nebyl blbej tak je to do dnes v pořádku. Pak si vzpomenete. Zdar

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

30.7.2011 02:04 vložil markova  IP: 213.191.105.213

zcela jistě jsi úředník parazitující na lidech,kteří pracují,nakopat ti

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

30.7.2012 09:41 vložil Michal  IP: 81.200.55.242

a jéje zase nějaká pani dokonalá. Jen dotaz kolik toho najezdíte za rok????

Reaguj


Re: Re: Likvidace života a rodiny

28.1.2011 10:33 vložil Lada  IP: 77.48.5.235

Hlásím se do klubu, 12 bodu jsem dosáhl totálně blbě, drobné rychlosti a pásy v průběhu 4 let - pokaždé 11-12 tý měsíc, jezdil jsem opatrně jak pos.....a stejně mi to nepomohlo, ted omezuji totálně rodinu, podnikání šlo k šípku, fuj, hnus - a když jsem si přečetl že nás je cca 27000 tak co je to za system který omezí tolik lidí? kteří nikomu nic neudělali ale co kdyby? a ti co jezdí jak prasata, ožralí, srazili někoho či i zabili a po pulce si zažádají o vrácení? to je opravdu horší než za komoušů

Reaguj


Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

30.1.2011 22:06 vložil gogol  IP: 88.101.221.203

Dokud budou na silnicích policejní dopravní gestapaci a městská policie samouků, tak se obávám, že situace se nezlepší. Na tu verbež prostě nemůžeš a ruka ruku myje.

Reaguj


Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

11.11.2013 07:49 vložil Michal Oleň  IP: 88.81.78.211

Tento bodový systém mohli vymyslet neinteligentní češští krypli,
hlásím se do klubu

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

14.5.2016 06:12 vložil Karel Šeller  IP: 212.20.113.204

Zásadní problém vidím v postupu vůči řidičům, kteří zaviní dopravní nehodu, která je následně řešena Záznamem o dopravní nehodě. Řidič se může “vybodovat” relativně nevýznamnými přestupky bez následků a jde tedy o trest za porušení řekněme veřejného zájmu formulovaného zákonem. Řidiči, kteří zaviní za rok i více než jednu dopravní nehodu bez toho, že by byla vyšetřována Policií ČR a je vyřízena oním Záznamem o dopravní nehodě jsou před zákonem čistí jako slovo boží. Tito řidiči poruší zákon, způsobí škodu, způsobí poškozenému řadu komplikací a nic! Navíc, kdo rozhodne o zavinění nehody vyřízené oním záznamem? O vině přeci může rozhodovat pouze soud, nebo správní orgán, tedy nikoliv pojišťovny.

Reaguj


Re: Likvidace života a rodiny

5.4.2011 01:53 vložil Honza  IP: 88.100.227.16

jj, tohle je trefné, já jsem byl vybodovaný v roce 2008. abych nepřišel o zakázky, tak jsem se celý rok musel nechat vozit, takže z mojeho měsíčného příjmu cca 45.000,- Kč jsem musel platit plat dvěma řidičům, tedy v nákladech cca 55.000,-takže jsem prodělal za rok nějakých 120.000,- a dalších cca 200.000,- jsem si musel ponapůjčovat abych přežil, protože taky musíme s rodinou něco jíst. I tak to bylo z ruky do huby. n přelomu roku 2009/2010 jsem si udělal přezkoušení a řidičák jsem dostal zpět. teď v roce 2011 jsem dostal sankci z magistrátu za přestupky z léta 2008 načež mi přičetli 12 bodů a vyzvali mně k vrácení ŘP. Takže rok jsem byl bez řidičáku, zaplatil jsem přezkoušení, víc jak rok jsem jezdil bez jediného přestupku, načež mi bylo přiděleno 12 bodů a musím zase být rok bez řidičáku a zase zaplatit další přezkoušení, přestože jsem se ničeho nedopustil. Ještě jsem nepoplatil dluhy z minula a už to tu bude zase. Totální ekonomická likvidace člověka.

Reaguj


Re: Re: Likvidace života a rodiny

6.4.2011 07:20 vložil Lord Owl  IP: 195.189.3.6

To co popisujete, je z velké části "nepřesné", čili mimo mísu.
1. pokud se někdo vyboduje a je 1 rok bez řidičského oprávnění, které je mu po přezkoušení odborné způsobilosti vráceno, nemůže se bez vlastního přičinění "vybodovat" znovu na přestupcích z předešlých let, protože automaticky startuje se stavem bodů 0.
2. v roce 2011 nemůžete dostat sankci z magistrátu za přestupky z léta 2008, protože po 1 roce od spáchání přestupku nastává prekluze, tedy zaniká za něj odpovědnost.
3. evidentně kalíte vodu a takových "chudáků", co je stát totálně ekonomicky zlikvidoval, běhá po republice jak by řekli slováci "neurékom".

Reaguj


Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

24.6.2011 10:10 vložil David  IP: 89.102.171.91

Zdravím vás tohle ,už rači tady nemá cenu komentovat 12 b ,to je hranice ,která se překročí hned ,když policajti třeba stojí u někde u semaforu a dívají se na lidi ,kteří projedou na oražovou a už se za nim ženou toto ,už je fakt síla ,a za chlast si může požádat po polovině ,proč to tak není teda i u vybodovaného řidiče ???,to je asi otázka je to likvidace rodin ,které podnikají a potřebují auto ,nemám slov !!!!!.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

17.1.2017 18:43 vložil Romsn  IP: 213.108.162.241

To je pravda vybodovanej řidič nemá právo na půlku ale ten za chlast kterej ohrožuje ostatni účastníci silničního provozu tak zi zažádá o půlku kdo to vymislel ten byl asi taky nacamranej

Reaguj


Re: Re: Likvidace života a rodiny

31.7.2012 18:27 vložil jezek  IP: 89.24.89.1

plne svami souhlasim v teto zemi myslim ceske republice se neda a ani nam to nikdy neumoznej zit klidnym zivotem jako za KSČM to sem byl svobodny clovek tet si myslite ze jsem byl komunista ale neni to tak ten jejich system byl 100 krat lepsi nez co je tet . Byli jsme omezeni ale v tomhle sme byly svobodny nebyly takove debilny zakony jako jsou tet korupce byla mirna ale nas se tak nedotykala protoze zivotu jsme mely co jsme potrebovaly jestli myslite ze je tet vsechno snadsi tak aspon vidite ze to tak neni za tuhle tu svobodu co nam pan Havel dal platime platine a platime .. A to jak jse porad vymlouvaj ze v jinych zemich to tak funguje tak pekne kecaj protoze jsem tam byl a vubec to tak neni ceska republika a ty jeji zakony at dou do velykeho HAJZLU jenom nas to vsechny znici tak si uz konecne uvedomujte a pojdte stavkovat rvat se proste neco delat at zijeme jako v jinych zemich diky ze me chapete

Reaguj


Re: Re: Re: Likvidace života a rodiny

8.10.2014 11:59 vložil Mili  IP: 89.111.73.140

ježku máš pravdu.
to není jen v dopravě tahleta džungle, ale všude kolem. Po revoluci u nás v práci zrušily všechny ty byrokratický komunistycký předpisy a jak se všem se ulevilo. To se dýchalo a dělalo úplně jinak. Dneska toho máme už 2-3 x více, jen aby se živili darmožrouti a vykazovaly kraviny.
Neděláme nic jinýho, než se školíme a testujeme stále dokola, polostátní firma... DĚS.

Reaguj


Re: Likvidace života a rodiny

30.8.2011 10:47 vložil Martina  IP: 89.24.158.232

Jsou to kurvy bez mozku! Víc se k tomu ani říct nedá! Řidič z povolání co má najeto x milionů km bez nehod, nemůže být brán stejným metrem jak nějakej sváteční ochlasta! Nás to taky potkalo a asi skončíme na ulici. Otec nikdy neměl nehodu je 30let kamioňák tudíž jeho plat živil hypotéku,pohledávky z manželství,inkaso a mnohdy dal i peníze mě, neboť jsem na mateřské a ještě k tomu po operaci s ramenem takže do práce jen tak jít nemužu. Ale teď? Rok nám bude chybět 30tis měsíčně,kdo to za nás zaplatí? Kdo nám počká s hypotékou? Já to s chlapem neutáhnu, náš příjem je 25 000 měsíčně a výdaje za 4 osoby bez otcova platu 50 000 měsíčně. Takže ať počítám jak počítám, zima na krku, takže nakoupit moc svetrů, posbírat kde co roste a dá se jíst na zmrazení a doufat, že přežijem aspoň zimu! Zasraní poslanci,chcípněte za volantem vy kurvy a vystavte svoji rodinu stejným problémům jako jste způsobili tolika lidem! Za chyby se platí, ale takhle? Co jsme udělali mi rodiny provinilců? Máte jim dát jednorázovou pokutu nebo veřejné práce na silnici a uděláte lépe,silnice budou normálním stavu a řidiči potrestaní!

Reaguj


Re: Re: Likvidace života a rodiny

24.9.2011 18:59 vložil Jaroslav  IP: 193.165.147.165

Poprvé v historii nemáme vyhlášku, ale zákon, který je nutno dodržovat.

Reaguj


idioti pomáhaj a chrání

23.6.2009 20:41 vložil Martin  IP: 77.48.34.234

Ti kokoti kteří si zbouchají latrýnu a dají si tam radar pak 100 m.dají ceduli 30 km/h se jmenují městská policie?

Reaguj


Re: idioti pomáhaj a chrání

8.1.2010 14:35 vložil souhlas  IP: 194.213.41.2

místo, aby dělali něco užitečného...

Reaguj


Bodový systém

10.4.2009 21:43 vložil trrrrrrr  IP: 88.103.155.28

Celý tento systém je na prd. Tak jako vláda. Ve většině států nemají body ale vysoké pokuty. Kdyby to samé bylo u nás a nebrali by se body bylo by to lepší než to je. A ti kteří jezdí opilí nebo pod drogama tak řidičák bych jím v životě nedal... Ale je to dobrá past na řidiče s povolání, podnikatele a obchodáky a všichni co využivají auta každý den. Chtělo by to pozměnit.

Reaguj


Re: Bodový systém

27.4.2009 20:35 vložil Honza  IP: 85.207.228.180

To mi povidej, jsem ridic z povolani a uz pomalu jedu na 12 bodu, nevim co s tim ted. Radsi bych zaplatil pokuty.

Reaguj


Re: Bodový systém

26.5.2009 12:50 vložil Rob  IP: 88.101.221.93

Jsem také pro, samy pokuty v tomhle státě už nejsou nemalé a nevidím důvod, proč někomu zničit život odebráním ř.p. na kterém je ten člověk závislý, třeba pracovně. A o body může přijít dřív nebo později každý, nikdo není vyjímka. Jestli jsi pro změnu zákona o bod. systému a podepsal by si petici na zmírnění tohoto zákona, tak se mi ozvi na shockwave@seznam.cz Hodlám sesbírat více podpisů a odeslat na příslušná místa, jelikož si myslím, že tento zákon není uplně v pořádku jak by měl být a pro někoho je přímo destruktivní. A na svobodu projevu máme přece právo, když už nic, tak to aspoň zkusíme. Děkuji Rob

Reaguj


Re: Bodový systém

19.8.2009 14:25 vložil volovéé  IP: 93.91.49.5

Vcera sem dostal flastr za mobil 1000kc coz se mi zda dost prehnaný, když vidim ty ostatni curaky jak jezdi na cervenou a pres plnou caru... Nekteri CB policajti resi tady picoviny mob,ale na zbytek serou... asi z toho maji moc papirovani sem zvedavej jestli mi vemou i bod

Reaguj


Re: Re: Bodový systém

19.2.2010 09:19 vložil gogol  IP: 88.101.221.203

vezmou ti hned tři body, mobil je podle nich velice vážný přestupek srovnatelný s alkoholem za volantem. Připomínám, že za tenhle zákon může stran ČSSD

Reaguj


Re: Bodový systém

5.4.2011 19:32 vložil bob  IP: 93.187.107.179

V životě jsem neměl žadnou nehodu je mi 40 let dodržuju předpisy absolutně všude a přesto mám za existenci tohoto stupidního a hloupého zákona 5 bodů nasbíraných na světlech a takových kravinách. Tvrdá represe nevychovává ale pouze plodí značný odpor. Myslím si že to bylo dopředu připravené zase pro několik jednotlivců kteří z toho těží.

Reaguj


Ridicak

3.7.2008 15:51 vložil Jarousek...  IP: adsl-static-82-202-24-141.kava.tiscali.cz

Zdravim vsechny.. Chci se zeptat, napadlo me kdyz mam 12 bodu a mam odevzdat ridicak, jestli treba nejde vzdat se ridicaku.. Treba by slo zvdat se ho a potom si ho hned udelat znova ne?? Nevite nekdo?

Reaguj


Re: Ridicak

21.8.2008 19:56 vložil Milan  IP: 88.103.55.115

to je pěkná blbost - přestupky i body jsou v evidenční kartě řidiče a nevím jak by jsi se jich chtěl s novým ŘP ke stejné kartě zbavit - jezdi slušnějc a máš po starostech

Reaguj


Re: Re: Ridicak

6.9.2009 12:36 vložil Honza  IP: 62.177.107.213

Jeden napad bych mel - odcestovat na 1-2 tydny do Britanie a nechat si vystavit britsky. Nevim, jestli neni neco takoveho mozne i v jinych statech EU, ale Britanii jsem si jist :)

Reaguj


Re: Re: Re: Ridicak

7.9.2009 10:44 vložil pepa  IP: 212.80.64.250

Jak pise ten nad Vami. V cesku jsou zavedeny tzv. karty ridice, ktere nemaji s ŘP nic spolecneho. Pokud mate ve Vasi karte 12 bodu, mate v ČR zakaz rizeni. Ja jsem treba taky vybodovany, pritom mam platny Californsky ridicsky prukaz, presto ho u nas nemuzu pouzit. Samo, v jinych zemich muzu ridit bez problemu. Pozor, toto se tyka i cizincu, kteri maji ŘP vlastni zeme, ale u nas muzou byt jiz vybodovani a tudiz maji taky zakaz rizeni.

Reaguj


policie?pomahat a chranit?

27.5.2008 21:48 vložil Jarda  IP: d144.tycom.cz

Prisel jsem o ridicsky prukaz,jsem dost nas...ej protoze proc muze policie udelit cloveku ktery nema pasy treba 500kc pokutu na urade mu za to vezmou 1 bod pak chateji me za to same pokuta 1000kc a 2 body nacez muj kamarad za pasy dostal 1000kc a zadny bod.tak kdo to sakra ma nastarost a podle ceho?podle xichtu se davaji pokuty?neni nikdo kdo to umi vysvetlit a to jsem byl snad na kazdem urade ...

Reaguj


Re: policie?pomahat a chranit?

9.6.2008 20:33 vložil fff  IP: r9eh134.net.upc.cz

vyser si oko

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

12.6.2008 16:50 vložil lll  IP: r9ev113.net.upc.cz

Tak se poutej a kdyžtak se nazabiješ a a ni nezaplatíš pokutu, a nebo hold jezdi jako frajer...

Reaguj


Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

15.6.2008 12:56 vložil sss  IP: 100.user44.tvujnet.cz

yeah

Reaguj


Re: pásy

26.5.2009 12:44 vložil Rob  IP: 88.101.221.93

A co kdyby se ti zabil kamarád, který se kvůli pásům nedostal z auta, díval by ses na to z jiného úhlu a možná to není tak úplně o frajeřině. Navíc nechápu, proč mi někdo mluví do toho, jestli sem připoutanej nebo ne, je to přece na moje riziko. A navíc, kdo má šanci třeba rychle zkontrolovat řidiče, kterej má černý folie, zda se nepřipoutal na poslední chvíli. Myslím, že jako všechno, co vymysleli lidé je disktabilní. Děkuju za názor. Rob

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

12.6.2008 16:50 vložil lll  IP: r9ev113.net.upc.cz

Tak se poutej a kdyžtak se nazabiješ a a ni nezaplatíš pokutu, a nebo hold jezdi jako frajer...

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

12.6.2008 16:50 vložil lll  IP: r9ev113.net.upc.cz

Tak se poutej a kdyžtak se nazabiješ a a ni nezaplatíš pokutu, a nebo hold jezdi jako frajer...

Reaguj


Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

16.6.2008 18:33 vložil xD h  IP: 88.103.131.68

Hlavne ze ty se poutas 100% ne!

Reaguj


Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

18.6.2008 15:52 vložil LISAK  IP: ip-85-160-30-215.eurotel.cz

pokuty a body z abezpečnostní pásy jsou stejně pí**vina. 5ekněte mi někdo koho ohrozim tim že si nezapnu pás??? nebo mě to nějak sniží koncentraci na řízení?? NE, NE, NE jediná věc kterou můžou pásy udělat je zachránit MŮJ život... to si v tomhle státě už nemůžu ani zariskovat??? a navic v některých případech mi může pás i zabít. Třeba když spadnu s autem do vody a utopim se protože nedokažu dost erychle rozepnout pás (Tohle není argument proč se nepoutat jenom si myslim že každý si může zvolit jestli chce být připoután nebo ne

Reaguj


Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

1.7.2008 12:50 vložil Lukas  IP: 163.223.broadband4.iol.cz

Mýlíte se!

Tím, že se nepřipoutáte, můžete velice snadno zabít i spolucestujícího. Vaše tělo se stává letícím předmětem a věřte tomu, že to se stává. Vaše hlava pak v 50km/h do hlavy druhého je jako kámen na hlavu.

Prot pásy ano a za dva bodíky (body proto, že poutání vás ijak neomezuje. Není to jako rychlost nebo řízení s 1 den propadlým STK).

Jediný, kdy uznávám, že by neměly být ani pokuta a ani body je, když je řidič v autě sám. To ať si každý dělá svobodně, co chce.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

3.7.2008 15:54 vložil jarousek  IP: adsl-static-82-202-24-141.kava.tiscali.cz

to sice mas pravdu ale kolik lii pas zabil asi nevis. kolika lidem se zasekl a uz nevylezli, nebo je uskrtil...

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

6.7.2008 22:41 vložil Lukas  IP: 163.223.broadband4.iol.cz

Určitě se se mnou shodnete na tom, že je více lidí, kterým život zachránil než těch, které zabil. A to opravdu řádově více ( násobky desítky :-) ).
A proto by měly být pásy, pokud není řidič v autě sám, povinné. Protože je prostě větší pravděpodobnost, že s nimi nehodu přežijete, než bez nich.

Ale já říkám, když je člověk v autě sám, ať si dělá, co chce, já jsem liberál. :-)

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

18.8.2008 21:22 vložil Maco Jozef  IP: ip-89-103-80-108.karneval.cz

Tam kde konči zdravi rozum začina zakon

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

21.8.2008 20:14 vložil milan  IP: 88.103.55.115

jasně když je v autě sám může jet 150 v obci přejet na přechodu babku s malou vnučkou v kočárku a pak začít po nehodě ujíždět jak posranej, v zápětí narazit v rychlosti do mostního pilíře, rozsekat auto na maděru - hasiči ho vystřihnou, nehodáři zdokumentují, sanita odvete - lékaři dají dohromady co půjde a velkému machýrkovi budeme do smrti společně platit elektrický vozík a důchod - protože byl chviku hrdina z amerického filmu - nezlob se - jsi VELKÝ trouba! a nééé liberál

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

24.1.2009 00:38 vložil Ondrej  IP: 195.137.73.116

a ty jsi mamlas

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

21.8.2008 20:00 vložil milan  IP: 88.103.55.115

zaseknutý pás je akorát blbý argument - už jsem se tolikrát v životě poutal a rozpoutával a nikdy se mi nezasekl - je to podle mne nehorázná kravina - jiná otázka je když se k němu po nehodě nemůžeš pro deformaci vozidla dostat - to bych případně i vzal

Reaguj


Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

22.7.2008 00:54 vložil Dan  IP: r3ax77.net.upc.cz

Bratr je hasič. Vyprávěl o jednom svém zásahu. Před časem se na Strakonické v Praze stala nehoda, kdy jedno auto nabouralo do zadní části druhého a to ne nějak dramaticky. Nicméně dostatečně silně na to, aby byl odpálen airbag. Řidič onoho auta udělal osudnou chybu - nezapnul si bezpečnostní pás. Kdyby si ho zapnul, tak by po nehodě mohl z auta v klidu - maximálně s pár škrábanci - vystoupit, vysypat si popel na hlavu za to jak špatný je řidič, počkat na policisty, sepsat protokol a vrátit domů za rodinou. Bohužel to ráno tam na Strakonické zemřel. Při nárazu se sesunul směrem dolů někam k pedálům a vystřelený airbag mu zlomil vaz.
Lišáku, je vždy lepší poučit se z chyb druhých. Buďte chytrý a přemýšlejte o svém chování a jeho potenciálních důsledcích. Prozradím vám tajemství: nepoutat se není cool! Zkuste třeba horolezectví, paragliding, potápění nebo cokoliv jiného při čem se adrenalinově vyžijete! To je mnohem větší frajeřina (frajeřina v tom nejlepším slova smyslu)...

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

25.8.2008 22:28 vložil Aha jak to sleduji je to hrůza  IP: byby78.tartarnet.net

Debil zkonstruuje špatně airbag a ten někoho zabije chyba je v tom mrtvém??? jsem konstruktér v daném oboru aby někdo nepindal blbosti!

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

11.9.2008 18:49 vložil Lukas  IP: r4bi74.net.upc.cz

no nejsem sice z oboru ale vysvetli mi, proc si myslis, ze ´´debil´´ spatne skonstruoval airbag? pokud to byla takova rana, zakonite airbag musel vyletet. a pokud jak zde bylo receno, ze dotycny pri narazu sjel ze sedadla k pedalum a airbag mu zlomil vaz, nevidim chybu v konstrukci ale v hlouposti ridice, ktery nemel pasy.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

9.3.2009 18:25 vložil svobodu vsem  IP: 90.176.156.233

CHLAPI KURNA HADATE SE  KVULI ZAKONU KTERY VYMYSLELA NASE DEBILNI VLADA A NAS TO VSECHNI VIVADI Z  MIRY .PASY V AUTE  BY JSME SI MELI ZAPINAT VSICHNI DOJEDNOHO . JE TO NASE BEZPECNOST A TOLERANCE  K DRUHYM RIDICUM CO NAS MA NEJVIC ZAJIMAT JSOU NASE PRAVA NA SVOBODNY A NERUSENY  ZIVOT. JESTLIZE MAM BIT POTRESTANY ZA PRESTUPEK TAK AT DOSTANU POKUTU   A NE ALSI DTRESTY JAKO JSOU BODY NEBO ODEBRANI ŘP.  

Reaguj


Bezpecnostni pas - ano-ne?

14.1.2010 00:25 vložil Vasek  IP: 88.102.17.34

Jedu autem po meste mezi domy, najednou jsem v drobne krizovatce a jsem na vedlejsi, mrknu do leva, ale hlavni je trochu sikmo, tak se musim predklonit,abych vydel pres bocni sloupek, ale pas me nepusti, co rychle udelate? Vidite kam vidite a jedete dal.... Dupnete na brzdu a auto pro ridice za mnou necekane rychle zastavi..... po hlavni projela Tatra, ale ta Tatra za mnou uz nedobrzdila a jeji naraznik mne zezadu primackne az me pasy hezky priskrti, ptam se pomohly mi pasy? Vjedu s autem do rybnika, vsude voda , vydel jsem to jednou na videu, jezdce pomalu zaleva voda, on se dusi az se utopi, ptam se pomohly mi pasy? Potrebuji se podivat do leva, sedi tam spolujezdec, musim se předklonit, pasy me nepusti, ptam se pomohly mi pasy? Prede mnou odletne z nakladaku pivni bedna , leti prednim oknem ke me, potrebuji uhnout, pasy me nepusti, ptam se pomohly mi pasy? Jedu autem za mnou sedi nepripoutany spolujezdec, narazim a jeho 80kg do me narazi silou několika stovek kg (t), pasy me podrzi, ptam se pomohly mi pasy? Narazim do stromu, jsem pripoutany, nevyletnu z vozu ven, zachranari me vystrihaji, ptam se pomohly mi pasy?........ Ptam se, nemohu se sam rozhodnout, kterou cestu si zvolim???? Nepoutani neni cool, ale svobodna volba, pro ridice.... pokud mam airbag, mam se poutat, pokud sedim vzadu mam se poutat, zakony fyzyky jsou jasne a ohrozovat sebe nebo druhe je spatne. Na druhou stranu se ptam se, proc jako ridic si nemohu airbag vypnout? Kolik jezdi po svete aut, ktere ho nemaji, kolik je na vrakovistich vraku vozidel, ktere ho nikdy nevystrelily?

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

5.10.2008 23:53 vložil Admin  IP: gwhj.trustnet.cz

ty jsi opravdu kterén

Reaguj


Re: Re: Re: policie?pomahat a chranit?

5.10.2008 23:54 vložil Admin  IP: gwhj.trustnet.cz

to bylo na toho co tam napsal ,,vyser si oko,,

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

3.9.2010 22:26 vložil rrrrrrr  IP: 88.101.221.203

Demente

Reaguj


Re: policie?pomahat a chranit?

29.9.2008 15:27 vložil BooJaKa23  IP: router-c.wolfnet.cz

Dle mého názoru je totální blbost sebrat řidičák třeba řidičovi z povolání za to, že šestkrát neměl za jízdy pás a přišel tím o všech dvanáct bodů ... Vymyslel to zkurwenej idiot !!! Tomu bych přál, aby mu v autě pás přiškrtil uzdu .... Nezlobte se na mě, ale je to krawina ...

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

5.10.2008 23:57 vložil Anonim  IP: gwhj.trustnet.cz

souhlasím s tebou... idiotů ve vládě je dost a policajti jsou také pěkné svi..ě

Reaguj


Re: Re: Re: policie?coze a jakze?

5.6.2009 07:48 vložil Ondřej  IP: 89.31.40.110

mám za to že to s tema zákonam dost přehání,stačí natrefit na fanatyckýho blba a je to jak za komančů za blbost do vezení! stačí zavřít hranice a sme v tom až po uši!

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

20.8.2009 19:06 vložil Jurris  IP: 193.85.7.4

Proč tady nemůže fungovat zákon jak všude v evropě...žádné body, ale člověk dostane pokutu, která je počítána z jeho čistého měsíčního přímu a podle závažnosti přestupku je mu udělena pokuta...tady v tomto zákoně si pak člověk hodně rozmyslídalší krok....je to udělany na všechny..řidiči s povolání se nebojí o řidičák za nezapnuté bezpečnostní pásy. A páni velkopodnikatelé zaplatí a pořádně a pak si rozmyslí jestli ještě budou jezdit jak prasata. A obzčejnej člověk dostane takovou pokutu aby, věděl, že zákony se mají dodržovat

Reaguj


Re: policie?pomahat a chranit?

22.2.2009 17:59 vložil Eda  IP: 89.102.90.110

Proč tady polemizujete o tom zda platíte pokutu za pásy a po sléze příjdete o nějaký bod? Jste prostě jeden z těch, kterým se nechce dodržovat daný zákon. To je vše. Dodržujte a nebudete mít na co nadávat. Můžete si za to sám.

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

30.6.2009 22:10 vložil Veve  IP: 80.82.146.18

Eda bude asi víkendový řidič s čapkou, nebo policajt??? Eda je totiž pro bodový systém, že? Jestli máš už taky nějaké body dole, určitě jo a ani o tom nevíš...

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

31.7.2012 18:38 vložil jezek  IP: 89.24.89.1

Ty mamlasi jeden dodrzovat zakony budu a to v takovym smyslu ze kdyz budu na pive a potkam te nekde tak te nezabiju a nebo ti nedam pres hubu protoze sem slusne vychovanej a myslilm si ze si muze do jiste miry delat kazdy co chce a jak chce ale jestli si zavazu jednu botu a druhou necham rozvazanou a aby me za to dali pokutu tak to me fakt nasere tenhle bodovy system stal akorat miliony penez a k HOVNU kdyby to dali raci do skol a investice radne promyslely tak by udelal lip protoze kazdy slusny clovek vi jak se ma chovat.Ale je videt ze ty bys nejradsi byl tim diktatorem ktery vymysli kraviny a vyhazujou se prachy tak se prober cago bago

Reaguj


Re: Re: policie?pomahat a chranit?

6.10.2012 14:32 vložil Jiří Kollárik  IP: 89.103.133.167

Jsou to kurvy,piče,čuráci,to je vše co ktomu mužu říct.Pomahat a chránit ale jenom tam kam je nasměrují jak stádo ovcí.Tedka budu čekat celej rok nato až mi ty kurvy dovolí vzit zpatky ridicak za 5 let jsem postupně nazbiral plny počet.Když jedes nafetovanej nebo ožralej tak ti ho za pul roku vrati.Tomu kdo to vymyslel bych rozmlatil hubu kretonovy! Ale bohužel jsem se mezi takovyma kurvama narodil.Jsem přece v ČR a mám autodopravu takže mooooooooooc dekuji!!!! POMÁHAT A CHRANÍT VYSMĚCH PRO NÁS VŠECHNY!!!!

Reaguj



Mapa webu  |  Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2018